Czy warto organizować event w centrum handlowym?

Każda firma stara się o jak najlepszą promocję swoich produktów lub usług. Jednym ze sposobów na dotarcie do nowych klientów jest organizowanie eventu. Coraz częściej na jego lokalizację wybiera się centrum handlowe. Warszawa, Gdańsk czy Kraków to duże miasta, w których taka inwestycja z pewnością się opłaca. Dlaczego obiekty handlowe to dobre miejsce na event?

Szeroki przekrój społeczeństwa

Eventy firmowe stanowią ważne wydarzenia biznesowe. Najczęściej są to spotkania, na które zaprasza się klientów, wspólników i partnerów handlowych. Coraz częściej organizuje się także eventy otwarte, na który może przyjść każdy zainteresowany. To właśnie takie wydarzenia zwykle organizuje centrum handlowe. Warszawa statystycznie organizuje takich spotkań najwięcej, ale moda eventowa obejmuje już wszystkie duże miasta. Skąd taki wybór miejsca? W galeriach skupia się najwięcej ludzi w różnych kategoriach wiekowych. Planując imprezę można mieć pewność, że dotrzemy do szerokiego grona odbiorców. To spory przekrój wiekowy, dlatego można pokusić się nawet o wydarzenie, kierowane do konkretnej grupy docelowej.

Logistyka i dobry pomysł na zabawę

Dla wielu konsumentów galerie handlowe są niemal drugim domem. Robią się w nich zakupy, korzystają z dostępnych punktów usługowych, jak również rozrywki. Mimo że większość spraw można ogarnąć obecnie online, centrum handlowe pełni nadal ważną funkcję społeczną. Chcemy w nim spotkać drugiego człowieka, odkryć coś nowego, dotknąć nowej kolekcji ubrań. Pragnienie nowych doświadczeń to ważny impuls w organizowaniu eventu w centrum handlowym. Warszawa doskonale radzi sobie z logistyką, niezbędną dla stworzenia dużego spotkania. Organizatorzy wraz z firmą, która zajmuje się eventami powinni zadbać głównie o spójną i przemyślaną koncepcję wydarzenia. Jej brak to grzech główny wielu wydarzeń tego typu.

Najpopularniejsze eventy w centrum handlowym

Duża przestrzeń handlowa daje możliwość zaproszenia wielu gości w jedno miejsce. Jakiego typu eventy najczęściej organizuje centrum handlowe w Warszawie? Są to przede wszystkim lubiane wydarzenia z udziałem gwiazd oraz eventy tematyczne. Te drugie mogą mieć formę pokazu mody, tańca czy też festiwalu gotowania. Klienci chętnie chodzą także na urodziny galerii handlowej, targi tematyczne, wystawy, powitanie lata, zimy, wakacji oraz różnego typu konkursy z nagrodami. Jak zorganizować takie wydarzenie? Najlepiej oprzeć się na doświadczonym konferansjerze, zespole, który zapewni oprawę muzyczną lub gościach specjalnych.

Organizacja eventu w centrum handlowym to doskonały sposób na zwiększenie rozpoznawalności swojej marki. Takie wydarzenia pomagają również w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy. W przypadku podmiotów znanych i rozpoznawalnych stroną, która wypada korzystnie pod względem wizerunku, jest także samo centrum handlowe. To dlatego niektóre wydarzenia mogą liczyć na specjalne względy ze strony zarządu centrum.