Jak uzyskać opinie od klientów w restauracji
Bez względu na to, jak dobry jest twój bar lub restauracja, jako przedsiębiorca, powinieneś stale utrzymywać swoją pozytywną reputację. Na zasoby, ponieważ przedsiębiorcy mogą uzyskać wymaganą pomoc w prawidłowym zarządzaniu działalnością restauracyjną.
Ciągłe zadowolenie klienta i wierność doskonałej jakości jest integralną częścią dobrze prosperującej restauracji. Dlatego bardzo ważne jest, aby wziąć pod uwagę to, co klienci mówią o branży restauracyjnej i jakie są ich doświadczenia.
Kilka porad biznesowych dotyczących restauracji
Jak znaleźć najlepszy sposób na zebranie pozytywnych opinii od klientów, które pomogą Twojej firmie stale przekraczać Twoje oczekiwania? Poniżej znajduje się kilka wskazówek.
Dowiedz się, co klienci mówią o twoim barze lub restauracji w popularnych witrynach z recenzjami . – Zacznij od głównych witryn z recenzjami restauracji, aby zobaczyć, co ludzie piszą o swoich wrażeniach z twojego miejsca. Opinie klientów są pomocne, ale nie można zadowolić wszystkich, więc jeśli zobaczysz kilka negatywnych komentarzy, które zostały pozostawione bez wyraźnego powodu – uspokój się, zawsze są jakieś nienawiści. Jeśli jednak zauważysz kilka komentarzy z podobnymi skargami, które mówią coś o złej obsłudze lub problemach z parkowaniem, to dobry powód, aby zwrócić uwagę na słabe miejsca Twojej firmy. Przeciwnie, na przykład, jeśli otrzymałeś wiele pozytywnych komentarzy na temat określonego dania, spróbuj zapisać go w menu.
Zachęć klientów do wzięcia udziału w ankiecie. – Ankieta dla klientów to świetny sposób, aby dowiedzieć się, co klienci myślą o Twojej restauracji. Ale ponieważ większość ludzi jest zawsze zajęta, może być bardzo trudno zachęcić ich do wzięcia udziału w ankiecie. Jednym ze sposobów uzyskania opinii jest zachęcenie uczestników do wzięcia udziału w ankiecie, dając im w zamian pewne korzyści, takie jak darmowy deser lub przekąskę. Dostępnych jest wiele narzędzi ankiet online, takich jak SurveyMonkey, co ułatwia zbieranie opinii od klientów.
Głosowanie na Facebooku i Instagramie – Twoja strona na Facebooku to dobry sposób na poznanie oczekiwań klientów w barze lub restauracji. Jednym ze sposobów korzystania z Facebooka w celu uzyskania opinii jest oddanie krótkiego głosu swoim klientom. Głosowanie jest łatwą opcją, z której można skorzystać, tworząc nowy wpis na stronie firmy. Instagram jest obecnie również często wykorzystywany do reklamowania restauracji. Restauracje Cukor Lwów korzystają z konta na Instagramie, aby spopularyzować swoje restauracje, usługi i dania wśród młodzieży, wykorzystując treści wizualne i ładne zdjęcia jedzenia. Często korzystają także z ankiet na Instagramie, aby uzyskać statystyki i ulepszyć swoje menu.
Degustacje – Innym przydatnym sposobem na zebranie recenzji na temat Twojej restauracji, podczas gdy pokazujesz swoim lojalnym klientom, że jesteś wdzięczny, jest zaproszenie ich do wzięcia udziału w ekskluzywnym menu degustacyjnym. Podczas degustacji klienci będą mogli wypróbować nowe arcydzieła kulinarne w nowym menu i przekazać swoje opinie, a także osobiście uczestniczyć w wyborze tego, co będzie w menu.
Ogólnie rzecz biorąc, najlepszą informacją zwrotną od klienta jest regularna informacja zwrotna. Wiele osób jest ostrożnych, jeśli chodzi o komentarze na temat jedzenia, ponieważ boją się przesadzić z prośbami o wzięcie udziału w ankiecie i podzieleniem się swoimi wrażeniami, ponieważ nie chcą być postrzegani jako natrętni i nieznośni. Ale nie pozwól, aby przestałaś pytać klientów, co myślą, ponieważ kiedy odpowiedzą na twoje potrzeby i zostaną wysłuchani, ostatecznie wpłynie to na jakość Twojej firmy.
Słuchaj swoich klientów i ulepszaj swoje usługi dzięki opiniom każdego klienta!