Pozycjonowanie stron – poznaj idealną formę reklamy w internecie
Posiadasz świeżo otwartą działalność gospodarczą i dopiero budujesz bazę klientów? Zdobywanie klientów nie należy do łatwej pracy, jednak przy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy pula klientów powinna powiększać się lawinowo. W końcu każdy zadowolony klient podzieli się taką informacją z kilkoma potencjalnymi nowymi klientami. Jak więc zacząć, aby pozyskać pierwszych zainteresowanych naszymi usługami?
Zainwestuj w reklamę – każdy kiedyś zaczynał
Reklama może przyjąć różne formy. Pierwszym krokiem powinno być ustalenie profilu klienta, do jakiego chcemy dotrzeć. Jeżeli oferujemy usługi budowlane, to skupimy się na dorosłych osobach, które mogłyby być zainteresowane remontem, a nie będziemy kierowali reklamy do osób młodych. Kolejnym ważnym aspektem jest ustalenie rynku, na jakim świadczymy usługi. Rynek lokalny, narodowy czy międzynarodowy? Kiedy już określimy potencjalnych klientów i rynek dla nich – połowa drogi do stworzenia reklamy jest już za nami. Teraz wystarczy się zareklamować.
Jaką formę reklamy wybrać?
Możemy wybierać spośród audycji radiowych, reklam w gazetach czy rozdawania ulotek. Wiemy już kim jest nasz klient i w jakim miejscu go szukać. Najłatwiej pozyskać klienta wtedy, kiedy to on jest zainteresowany naszą usługą i trafi na naszą reklamę. Zastanów się w jaki sposób szukasz usług, którymi jesteś zainteresowany. W pierwszej kolejności wybierasz sprawdzone rozwiązania. Możliwe, że kiedy planujesz przykładowo wymianę drzwi wejściowych i usłyszysz w radiu reklamę firmy świadczącej takie usługi, to zainteresujesz się ich ofertą. Ile jednak takich reklam puszczasz mimo uszu? Jesteśmy przyzwyczajeni do bombardowania nas treścią reklamową, która jest już dla nas jak tło dla naszej codzienności. Tak więc co robisz, kiedy potrzebujesz wymienić drzwi wejściowe? Nie korzystałeś z takiej usługi, więc nie masz sprawdzonej firmy. Sąsiedzi ze swojej poprzedniej firmy nie są zadowoleni. Zapewne wpiszesz w przeglądarce internetowej frazę „drzwi wejściowe” i dopiszesz miejscowość w jakiej się znajdujesz, tak aby nie przeglądać ofert firm świadczących usługi 100 km od twojego zamieszkania.
Reklama w internecie
To jest rozwiązanie idealne dla ciebie. Potencjalni klienci sami cię znajdą. Jak jednak sprawić, aby znaleźli cię w pierwszej kolejności, a nie postawili na konkurencję? Zainwestuj w pozycjonowanie swojej strony internetowej. Pozycjonowanie sprawi, że potencjalny klient po wpisaniu interesującej go frazy w pierwszej kolejności trafi właśnie na ciebie. Wszystkie liczące się firmy na rynku korzystają z pozycjonowania, to dla każdej organizacji dodatkowe źródło ruchu na stronie i potencjalni klienci.
My w kwestiach pozyskiwania ruchu organicznego polecamy naszego partnera – ITHOLDING.PL – Pozycjonowanie stron Warszawa